הסאגה בבני ברק נמשכת: יש הסעות, אין מלווים

    עמית דניאל No Comments on הסאגה בבני ברק נמשכת: יש הסעות, אין מלווים

    הסאגה הבני ברקית נמשכת: בעוד שאתמול הודיעו גורמים בעירייה לכל המשפחות על סידור הסעות לילדיהם, היום נחרדו ההורים לגלות: יש הסעות אך אין מלווים – המשמעות: אין יכולת לקחת את ילדי החינוך המיוחד למוסדות החינוך • "יש גורם בעירייה שמנסה להכשיל את חברת ההסעות"

    הסעה • אילוסטרציה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסאגה סביב ההסעות למוסדות החינוך המיוחד בעיר בני ברק נמשכת. לאחר שאתמול בפעילות לשכת ראש העיר עד לשעות הלילה המאוחרות הודיעו על צפי של פעילות תקנית של מערך ההסעות, הבוקר מתברר כי ישנם הסעות אך אין מלווים – מה שיכול למנוע את הסעות ילדי החינוך המיוחד.

    מגיש "המהדורה המרכזית" ב"קול חי", אבי מימרן סיפר למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר": "יש גורם בעיריית בני ברק שעושה הכל כדי להכשיל את חברת ההסעות של חברת 'ציר', אתמול כל ההורים קיבלו טלפון שיש הסעות, הבוקר יש הסעות אבל אין מלווים".

    אתמול, ב"מהדורה המרכזית", אמר זוהר צדיק, מנהל "ציר הסעות": "זכינו במכרז, מדובר ב-450 ילדים והעירייה שלחה לנו רק חלק מרשימת התלמידים וגם זאת, רק ביום חמישי בלילה. כשאת החלק השני קיבלנו רק ביום שישי. אין מלווים ואין מסלולים. לא יכולנו להפעיל ככה הסעות. בנוסף, חברות מתחרות שלא זכו במכרז, הפריעו לנו בעבודה.



    0 תגובות